Verzending en bezorging

Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maakt Living99 gebruik van twee soorten bezorgdiensten:

  • Kleine artikelen: pakketdienst

    Kleinere artikelen zoals lampen, krukjes of andere woonaccessoires versturen wij met een Nederlandse pakketdienst (PostNL, DHL of DPD). Op de avond van verzending ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen en vaak is het verwachte levertijdstip al aangegeven. Ben je niet thuis op het moment van levering? Dan probeert de chauffeur je pakket bij de buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, krijg je de mogelijkheid om zelf een nieuwe leverdatum in te plannen, die jou beter uitkomt. Maak je geen nieuwe afspraak, dan wordt jouw pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw bij jou thuis aangeboden.

Tip: Bij het afronden van je bestelling kun je een alternatief afleveradres opgeven. Zo kun je het pakket bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen.
  • Grote artikelen: op afspraak door onze transporteur

    Grotere artikelen (zoals stoelen, banken, kasten) die niet met de pakketdienst mee kunnen of daarvoor te kwetsbaar zijn, worden door onze gespecialiseerde transporteur bij je thuisbezorgd. Als je bestelling gereed is dan wordt er telefonisch contact opgenomen voor een afspraak. Je krijgt dan de leverdatum te horen en welk dagdeel het gaat worden.

    De chauffeur is alleen, bij het afleveren van je bestelling. Heb je een groot artikel zoals een flinke kast of bankstel besteld? Dan is het een goed idee om zelf wat extra hulp aanwezig te hebben.

Vragen of advies? Wij helpen je graag.
Bel naar 0316 - 331406 (elke dag van 10:00 - 17:00), email naar info@living99.nl of gebruik het contactformulier.

betaalmogelijkheden