Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Telefoon
Elke werkdag van 10:00 - 17:00 uur
Bel: 0316 331406
Mail
Stuur ons een e-mail
Mail: info@living99.nl
Chat
Begin chat
Op de productpagina staat aangegeven wat de levertijd van het desbetreffende product is. Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden werken wij met verschillende leveranciers. Elke leverancier hanteert andere levertijden en voorwaarden waardoor de levertijd per product kan verschillen. We streven ernaar om de meest populaire producten binnen 5 werkdagen bij u te leveren. Soms is een product niet op voorraad, de levertijd kan dan langer zijn. In dit geval wordt u binnen 3 werkdagen geïnformeerd over de verwachte leverdatum. Mocht u alsnog vragen hebben over de levertijd van een product, bel dan met een van onze medewerkers op 0316 - 331406, mail ons via klantenservice@living99.nl of stel ons je vraag via ons contactformulier.
Je kunt bij ons betalen met alle gangbare methoden: iDEAL, PayPal, Creditcard, per bankoverschrijving en zelf achteraf! Uiteraard kunnen onze zuiderburen met MrCash/Bancontact betalen en onze oosterburen met Sofort en Giropay. Op de pagina Betaalmogelijkheden lees je alles over de verschillende betaalmogelijkheden.
Wil je één of meer artikelen van je bestelling aan ons retourneren? Dat kan tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Lees voor het retour sturen van je producten wel even de retourinstructies.
Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maakt Living99 gebruik van twee soorten bezorgdiensten. Bij de verzending van kleine artikelen (zoals lampen, krukjes en stoelen) ontvang je de op de avond van verzending een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen en vaak is het verwachte levertijdstip al aangegeven. Grotere artikelen (zoals stoelen, banken, kasten) die niet met de pakketdienst mee kunnen of daarvoor te kwetsbaar zijn, worden door onze gespecialiseerde transporteur bij je thuisbezorgd. Als je bestelling gereed is dan wordt er telefonisch contact opgenomen voor een afspraak. Je krijgt dan de leverdatum te horen en welk dagdeel het gaat worden.
Je betaalt geen verzendkosten op orders vanaf €100.
De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor jouw rekening. Wij vragen hiervoor je begrip. De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar ons worden verzonden, verrekenen wij dan ook met het eventueel terug te storten bedrag.
Voor woonaccessoires en kleine meubelen (zoals stoelen) kun je helaas geen bezorgdatum kiezen. Grote meubelen zoals onze eiken tafels en kasten worden bezorgd door een aparte organisatie. Als je bestelling gereed is dan wordt er telefonisch contact opgenomen voor een afspraak. Je krijgt dan de leverdatum te horen en welk dagdeel het gaat worden.
Dat kan zeker! Kies bij het afrekenen voor de optie “Achteraf betalen”. Je ontvangt eerst het product en daarna krijg je 14 dagen de tijd om te betalen. Om te kunnen betalen ontvang je na levering van je producten een factuur. Dit kan twee tot drie weken duren. Om de betaling te voltooien, betaal je deze factuur aan AfterPay. De maximale orderwaarde voor AfterPay is € 1.500. Is het orderbedrag hoger dan € 1.500 euro en wil je achteraf betalen? Neem dan even contact op met onze afdeling Klantadvies via 0316 - 331406 (elke dag 10:00 - 17:00). Boven dit bedrag wordt AfterPay als betaaloptie namelijk niet getoond tijdens het bestelproces.
Wil je een online bestelling wijzigen of annuleren? Heb je per ongeluk de verkeerde kleur of de verkeerde maat van een product besteld? Geen probleem. Zolang je nog geen e-mail hebt ontvangen waarin de verzending van je bestelling wordt bevestigd (met een Track & Trace code) kun je je bestelling nog wijzigen of annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@living99.nl onder vermelding van het ordernummer of bel de klantenservice via 0316 - 331406 (elke werkdag van 10:00 - 17:00 uur).
Voor woonaccessoires en kleine meubelen (zoals stoelen) is er helaas geen mogelijkheid het bezorgmoment te kiezen. De grotere meubels worden bezorgd door een aparte organisatie. De monteur maakt voor levering een telefonische afspraak met je. In overleg met hen kan in sommige gevallen ook ’s avonds geleverd worden.

Vragen of advies? Wij helpen je graag.
Bel naar 0316 - 331406 (elke dag van 10:00 - 17:00), email naar info@living99.nl of gebruik het contactformulier.

betaalmogelijkheden